Regulamin sklepu kripa.com.pl

 

Warunki ogólne

Sklep internetowy KRIPA VENEZIA dostępny pod adresem internetowym www.kripa.com.pl, prowadzony jest przez Dorotę Tyllak prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą AKADEMIA DOROTA TYLLAK, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7261079398, REGON 470538712

Regulamin określa zasady i warunki dotyczące składania i realizacji zamówień na towary oferowane przez „kripa.com.pl” zwanego dalej SKLEPEM.

Regulamin określa prawa i obowiązki osoby zamawiającej oferowane produkty, zwanej dalej KLIENTEM.

Każdy klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Podane ceny towarów zawierają podatek VAT.

Warunki składania zamówienia

Klientem naszego sklepu może być osoba fizyczna (konsument w rozumieniu art.221 kodeksu cywilnego) osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

Zamówienie będzie uważane za złożone w sytuacji, gdy w formularzu zamówienia zostaną umieszczone wszelkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację Kupującego, tj. numer telefonu kontaktowego oraz adres email.

Zamówienia mogą być składne przez osoby nie zarejestrowane w naszym sklepie. Warunkiem przyjęcia takiego zamówienia jest wcześniejsza płatność przelewem na konto.

Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem sklepu, poczty e-mail lub telefonicznie.

Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień w przypadku wątpliwości, co do wypłacalności zamawiającego, jak również w przypadku nieoczekiwanego braku produktu. W takim przypadku sklep powiadomi o tym fakcie zamawiającego poprzez email lub telefonicznie z wyjaśnieniem przyczyn odmowy realizacji.

Zamówienia produktów niestandardowych tj. szytych na wymiar, powinny być składane poprzez koszyk lub drogą meilową. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne różnice w przypadku zamówień takich produktów składanych przez telefon.

Jeżeli do 10 dni od daty złożenia zamówienia na konto bankowe Sklepu nie wpłynęła cała należna kwota zamówienia, może ono zostać anulowane.

Sklep zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z Klientem za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonu, w celu usprawnienia realizacji zamówienia oraz przedstawienia informacji komercyjnych dotyczących naszych towarów.

Wysyłka towarów

Towary wysyłamy w ciągu 1-5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, a w przypadku przedpłaty od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Termin realizacji zamówienia może się wydłużyć do 7 dni roboczych, a w okresach przedświątecznych do 10 dni roboczych.
W przypadku braku towaru lub niemożności dostarczenia go w terminie wskazanym w pkt.1 i 2, klient ma prawo odstąpić od zakupu.
Aktualny cennik przesyłek jest widoczny na stronie sklepu, bezpośrednio podczas składania zamówienia.

Reklamacje i zwroty towarów

1. Z zastrzeżeniem ust. 4, Klient, który jest konsumentem, może zwrócić zakupiony w Sklepie Towar bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Uprawnienie to Klient może zrealizować w ciągu 14 dni od otrzymania Towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru w trybie wskazanym w niniejszym ustępie, Klient jest zobowiązany do zwrotu Towaru Sprzedawcy w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru, zgodnie z zamieszczoną pod adresem internetowym Sklepu procedurą Zwrot Towaru.

Sklep gwarantuje, w przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie, wymianę na towary wolne od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Zwracany towar wraz z oświadczeniem kupującego (w którym należy wskazać gdzie i jak mają być zwrócone pieniądze), należy odesłać na adres firmy po uprzednim skontaktowaniu się ze sprzedawcą. Towar należy zwrócić razem z paragonem lub otrzymaną fakturą VAT. Koszty przesyłki za zwrócony towar pokrywa klient. Koszt zwróconego towaru po uprzednim odjęciu kosztów wysyłki zostanie zwrócony na konto bankowe klienta.

Uwzględniamy reklamacje z tytułu rękojmi wyłącznie w uzasadnionych przypadkach.

Reklamacje będą uwzględniane pod warunkiem wcześniejszego kontaktu ze sprzedającym.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.

Klient w chwili otrzymania przesyłki winien jest sprawdzić przesyłkę. Jeżeli stwierdzi jakiekolwiek braki, uszkodzenia, niezgodności powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem. Reklamacje są rozpatrywane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności przewoźnika.

Prawo odstąpienia od umowy dotyczącej towarów zakupionych w Sklepie, o którym mowa powyżej nie ma zastosowania do zakupów dokonanych przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą w ramach i na potrzeby tej działalności.

Nasza firma nie przyjmuje przesyłek na nasz koszt i za pobraniem.

Ochrona danych osobowych

Klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Firma zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt ze Sprzedawcą pod nr telefonu : tel. /42/ 657 24 68

 

ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW 

TEAM KRIPA VENEZIA